Login: Hasło:   24 kwietnia 2025  

Opis zgłaszania prac iGeoMap/ePODGiK

Opis zgłaszania prac iGeoMap/ePODGiK

Opis składania
wniosków do ZUDP

Najczęściej zadawane pytania

Zadaj pytanie

Obsługa prac geodezyjnych

1. Jak można zmienić geometrię zakresu dla pracy, która już została zgłoszona?

Aby zmienić geometrię zakresu należy skontaktować się z ODGiK, gdzie należy złożyć zgłoszenie uzupełniające.

2. Podczas zgłaszania pracy wybrałem format wydruku, który mi nie odpowiada. Czy mogę go zmienić?

Tak, można zmienić format wydruku. W tym celu należy wejść do informacji o pracy, a następnie wybrać pozycję "Generuj ponownie". Na następnej stronie pojawi się możliwość zmiany formatu wydruku.

3. Nie chcę otrzymywać powiadomień o zmianie statusu mojej pracy.

W tym celu należy zalogować się do serwisu, a następnie przejść na zakładkę Ustawienia wybrać pozycję Powiadomienia o zmianie statusu ustalić dla jakich statusów mają być przekazywane powiadomienia email.

4. Czym różni się opcja "Generuj ponownie" od "Zgłoś błędny plik"?

Generuj ponownie powoduje AUTOMATYCZNE wygenerowanie nowych materiałów bez udziału operatora. Zgłaszanie błędnego pliku ma na celu powiadomienie operatora o błędzie w tym pliku.

5. Skąd uzyskać hasło geodety uprawnionego?

W tym celu należy skontaktować się z właściwym ośrodkiem dokumentacji.

6. Czy mogę zmienić hasło geodety uprawnionego?

Tak, można (od 14 stycznia 2021). Hasło geodety można zmienić w dowolnym urzędzie, gdzie dany geodeta jest zarejestrowany. Hasło będzie obowiązywać we wszystkich lokalizacjach. Wymagane jest podane adresu email, na który zostanie przesłane hasło.

7. Zapomniałem hasła firmy geodezyjnej (login, to numer NIP). Czy mogę je odzyskać?

Hasła nie można odzyskać, ale można je zresetować. Aby wejść w procedurę resetowania hasła proszę zalogować się na swój login (numer NIP) a pole hasło proszę pozostawić puste.

8. Wydruk mapy zawiera puste strony.

Wydruk wielostronicowy jest tworzony kiedy mapy dla zgłoszonego obszaru nie można wygenerować na jednym arkuszu zadeklarowanego formatu wydruku. Wtedy następuje podział na strony według obszaru prostokąta ograniczającego zakres pracy geodezyjnej. Dotychczas generowano wydruk dla wszystkich stron związanych z prostokątem ograniczającym, a obecnie po wprowadzonej modyfikacji nie jest generowana treść mapy na tych stronach, które nie mają części wspólnej z zakresem zgłoszonej pracy (strona taka jest pusta). Zachowana została dotychczasowa numeracja stron wynikającej z podziału prostokąta ograniczającego zakres (postaci np. 2/8 - druga z ośmiu). Ilustrację modyfikacji przedstawiono na rysunku.

Zamówienia wydruków map

1. Czy można wnieść opłatę za wydruk mapy i przesłać potwierdzenie?

Obsługa zamówień wydruków map jest procesem całkowicie automatycznym. Opłata musi być wniesiona za pomocą mechanizmu płatności internetowych, który informuje ePODGiK o wniesieniu opłaty.

2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zależy głównie od obciążenia systemu w danej chwili. Zazwyczaj jest to kilkanaście - kilkadziesiąt minut od momentu potwierdzenia płatności przez system płatności internetowych. Czasem mogą zdarzać się też przerwy techniczne, o których informujemy na stronie głównej serwisu ePODGiK. Jeżeli nie ma takiej informacji i minęło 24 godziny od momentu dokonania płatności prosimy o kontakt.

Płatności internetowe

1. W jaki sposób mogę sprawdzić status mojej płatności?

W zależności od wybranego operatora płatności sposoby są różne:

  • AutoPay - poprzez dedykowaną stronę AutoPay lub w linku otrzymanym na swoją skrzynkę e-mail
  • PayU - poprzez dedykowaną stronę PayU lub w linku otrzymanym na swoją skrzynkę e-mail
  • PayByNet - po pierwszej próbie płatności otrzymają Państwo wiadomość e-mail z linkiem do płatności. Jeżeli pierwsza płatność została prawidłowo dokonana, to druga próba tej samej płatności zakończy się niepowodzeniem.
  • Przelewy24 - poprzez dedykowaną stronę Przelewy24 lub w linku otrzymanym na swoją skrzynkę e-mail

2. Mojego banku/kanału płatności nie ma na liście. Jak mogę wnieść opłatę?

Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych oraz wniosków ZUDP: należy skontaktować się z pracownikiem urzędu, który poinformuje jak przebiega taki proces.
Pozostałe zamówienia: obsługa zamówień procesem całkowicie automatycznym. Opłata musi być wniesiona za pomocą mechanizmu płatności internetowych, który informuje ePODGiK o wniesieniu opłaty. W przypadku chęci uzyskania materiałów należy najpierw skontaktować się z właściwym urzędem.

© 2007-2025 GEO-SYSTEM Sp. z o.o.
Ostatnia modyfikacja: 23 kwietnia 2025